tisdag 24 februari 2009

Sällskap

Idag kom Linn, Alice, Räkan, Björn, Jussan och Fredde in till staden och jag fick träffa allihopa. Bokrean startade ju idag så vi var på Åhléns och Bokia och jag köpte tre stycken böcker, för priset av en. Sen gick vi till Kicks och jag köpte lite krämer som förhoppningsvis ska göra mig lite vacker inför våren och sommaren. Lite peeling och "nästan-brun-utan-sol" kräm.

Efter det så var vi på Gina en runda och vi shoppningglada tjejer hittade ett antal plagg som vi provade. Det var riktigt kul. Jag hittade en supersöt kjol à la 60-tal och en fin kofta och ett linne. Tyvärr var både kjolen och koftan en storlek för stora för min smak så jag väntar tills de fått in lite nytt. Väntade då även med linnet, eftersom jag tyckte att jag hade köpt tillräckligt idag.

Eller ja, en sak skulle jag ju köpa till, mat! Jussan och jag övertalade folket att gå till 1344 och käka den goda pastan med räkor och kräftstjärta. Dock var det bara jag, Jussan och Fredde som köpte något. Men gott var det.

Sen innan alla försvann så bakade vi en liten sats med chokladmuffins. Mycket gott. Linn är ett duktigt djur som kan sånt i huvudet. ^^,

Nej, nu ska jag försöka sova. Mår så pissigt dåligt, fysiskt denna gången. Vill kräkas och är superskakis. Och så ska jag hoppas att Niklas lever och visar detta genom att höra av sig ikväll...

Inga kommentarer: