fredag 6 februari 2009


Tänkte jag skulle lägga upp bilden på min outfit tills på lördag och också en bild på Selma. Vi var ju ute och gick härromdagen, vilket gick ganska bra faktiskt. Hon var så söt i sin lilla sele. Det var jättespännande att vara utomhus, massa saker att se o höra. Sen var hon totalt utmattad när vi kom hem så hon slocknade direkt :)

Så sööt ^^, Fast man ser knappt selen för all päls :P



Utmaning!
Blev utmanad av Elin att visa min kyl!
(den är dessvärre ganska tom, men den brukar se ut såhär ungefär)
(Min Selma brukar inte befinna sig i kylen ;) )


Regler: Ladda upp en bild inne i ditt kylskåp.
Nämn sen 5 favorit saker och skriv varför.

1. Gainomax: Bra efter träningen, speciellt om man tränar på kvällen o alltså redan ätit middag.
2. Godmorgon Blodapelsin: Såå gott på morgonen!
3. Mjölk: Mjölk är gott, så är det bara!
4. Milda Mat Extra: Alla såser och stuvningar blir helt underbart goda med lite Milda Mat i! (speciellt köttfärssåsen)
5. Sallad: Jag gillar sallad, en god sallad med lite örtagårdsdressing i till maten sätter verkligen pricken över i.


Japp, och då måste jag ju bara få reda på vad som finns i kylskåpet hos:


Alice
Viola
och
Sarah


1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för din kommentaar :)