torsdag 5 februari 2009

En kram hade suttit fint..

Igår hade jag nog det värsta passet hittills! Det var hemskt. Eller ja, jag hade ju faktiskt fullt spel hela kvällen och 10 700 i cashboxen, så så illa var det inte. Men människorna som spelade skulle hålla på att bråka hela tiden, antingen med mig eller med varandra. Jag hade en dude där som var helskön dock, han la nog in 2 500 kr och spelade "för skojs skull". Han var duktig, faktiskt. Även om han också var väldigt snäll, för jag misstänker att han inte alltid gjorde vad han kunde för att han skulle vinna. Men det var skönt, han kunde spelet, kunde reglerna och inget tjafs. Tyvärr var han typ den enda. Jag ville bara springa hem o lägga mig, men så insåg jag att det inte hade hjälpt, Nicke var ju inte hemma så egentligen hade det nog bara blivit värre.

Känner mig helt mörbultad idag. Benen är alldeles instabila och det känns som om varenda muskel i kroppen har försvunnit. Vet inte om det var träningen, eller jobbet. Kanske en kombination av de båda. Något är det i alla fall.

Sen har jag en annan känsla också. En känsla av drifting (och nej, inte den typen som är i Fast and Furious, även om det hade varit nice). Nej, detta är mer en känsla av att glida ifrån. Så känns det. Men det gör väl inget antar jag, det blir så ibland, man glider ifrån varandra, hittar någon man tycker bättre om. Och det i sig behöver ju inte innebära att man ogillar varann.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får njuta av pengarna istället när dem kommer =)
Drifting säger du .. var ju ett fint ord..:)