onsdag 20 maj 2009

Stockholm here we come!

Nu är det dags att uppdatera igen :P
Helgen har varit helt full av aktiviteter. I fredags så fyllde mamma år, så jag åkte dit en snabbis för att säga grattis på födelsedagen, själva firandet ägde rum på söndagen, tillsammans med bror o syster o allas respektive utom min egna.
På lördagen åkte jag och några vänner ut till Långö och grillade och hade det allmänt trevligt. Synd bara att vädret inte var idealiskt, men det regnade inte i alla fall. :) Efter det så följde några med mig hem, fast tyvärr så var det bara Jussan som ville stanna för att kolla Melodifestivalen.
I måndags o tisdags så var jag uppe i Holmsjö för att hjälpa mamma Andersson/Hultén med att förbereda tårta och plakat inför idag då Stine tar studenten.
Igår så passade jag också på att rida en sväng hos Jussan med henne o Alice. Det var riktigt nice. Synd bara att Linn inte följde med :(

Det var den korta resumén. Idag så tar som sagt Stine studenten. Så efter att Nicke äntligen (!) har kommit hem så åker vi upp dit. Vi ska bara packa och springa ner och köpa presenten till henne först. Sen bär det av. Vi firar Christine, går o lägger oss och sen åker vi upp till Stockholm!! :D Det ska bli kul. Har bara varit där en gång innan och jag var typ tolv eller något. Längesen med andra ord. Så där stannar vi tills på söndag. Kommer hitta på massa saker hoppas jag, och naturtligtvis också hälsa på min syster! Det är bara jag som inte har varit där uppe än, så det känns lite konstigt.

Men men, hoppas att det inte regnar för mycket där uppe bara :)
Ha det bra här nere i Blekinge, I'll be back...

Inga kommentarer: