tisdag 12 maj 2009

Worst days of the week

Gud vad jag hatar tisdagar! Dem och torsdagar är helt enkelt jättetråkiga! Tränar ju måndagar, onsdagar och fredagar och har tisdag och torsdag som vilodagar. Men det resulterar ju bara i att jag inte har något att göra de dagarna ju. Funderar skarpt på att leta upp någon att terrorisera lite. Alice kanske vill ha sällskap? Linn verkade ha fullt upp i alla fall. Kanske ska skicka ett sms till Jussan och fråga om hennes hästar behöver motioneras :P

Ja egentligen har jag väl hela världen för mina fötter. Bara det att jag är fattig så jag har väl egentligen inte råd att åka någonstans. Men jag måste ju få unna mig lite också :) Jag ska i alla fall börja dagen med en lång powerwalk. Njuta lite av solen som precis gick i moln. Hoppas den kommer tillbaka!

Inga kommentarer: