onsdag 6 maj 2009

6/5 -09

Jag har verkligen inte haft motivation till att skriva här lite ordentligt på ett tag. Vet inte varför, det är inte direkt så att jag har fullt upp precis hela tiden. Men jag vet väl helt enkelt inte vad jag ska skriva om som är någorlunda intressant.

Idag är det i alla fall onsdag. Det innebär att det är träningsdag o att jag ska jobba. O'learys blir det denna gången. Det ska bli lite intressant faktiskt, första gången på en onsdag. Men om jag har förstått det rätt så är det inte så mycket spel då. Men timmarna ger i alla fall lite pengar. Blev erbjuden att vara ledig, vilket låter lockande, men jag behöver verkligen jobba o få de timmarna. Dessutom så har jag inget bättre för mig ikväll, hade varit en annan sak om det hade varit på typ lördag. Då är ändå Nicke hemma, liksom.

För övrigt vet jag inte vad som händer riktigt. Hoppas det händer något kul. Vill vara lite social faktiskt, men vi får väl se. Får se om jag är för snål för att köra någonstans, just nu är pengarna riktigt krisiga :( Vi har ungefär 1700 kr till mat o det är allt vi har fram till krisihimmelfärds. Men vi klarar oss nog, det är inte superlite pengar, men vi har inte råd att äta på Donken bara sådär eller att slösa bensin alldeles för mycket heller. Däremot så hittade jag en grymt söt liten matta på Rusta som jag hade velat köpa, för 149 kr. Inte dyr alls faktiskt. Men tyvärr så spelar det inte så stor roll om saker är superbilligt när man inte har någon marginal... "/

Inga kommentarer: