lördag 2 maj 2009

Nu är det maj!

Vädret den senaste veckan har verkligen varit jättefint. Jag gillar det skarpt. Däremot så verkar det som idag ska vara den sista dagen på ett tag. "/ Men jag tänker njuta in i det sista. Just nu så håller jag på att baka kanelbullar, mums mums, och sen ska Niklas göra pannkakor :) Sen blir det att vandra ner till Saltö och sätta oss o mysa på udden. Det ska bli riktigt sweet!

Valborg var ganska lugn för vår del. Niklas kom hem vid tolv, och vid fyra tog vi bussen upp till Holmsjö o grillade lite med familjen Andersson. Det var trevligt. Sen fick vi låna bilen så vi körde hem vid åtta o jag började jobba vid nio.

Igår var vi hos Simon o grillade, det var kul! God mat och gott sällskap, det gillar vi. Dessutom så var det inte så mycket alkohol inblandat så det var ganska skönt tyckte jag. Lite vin för min del vid början av kvällen och sen bara cola för att jag skulle kunna köra hem. Såna dagar vill jag ha mer av! Kjol och linne o sandaletter. Perfekt!

Så nu har jag uppdaterat lite om vad som hänt. Ska lägga upp lite bilder från gårdagen igår också när jag får tid. Nej, nu har bullarna jäst klart, got to go!

1 kommentar:

Viola sa...

Meh, bara för att du sa att den dammsugaren är bra så växte sig mitt abstinensbesvär sig ännu större:P Nu kommer jag aldrig kunna sluta stirra på tvshop;)