lördag 9 maj 2009

Ibland är det bra. Ibland är det inte bra.
Vissa dagar sliter längtan inom mig. Längtan att få komma bort, o börja mitt liv. Eller kanske ta en paus från det. Jag känner mig rastlös och ofta ganska obetydlig. Även om jag vet att jag kanske inte är det. Men det är så tråkigt såna dagar, för man missar vad som händer idag. Jag vill inte bara hoppa över sommaren för att komma till hösten då jag faktiskt kan åka härifrån på äventyr. Jag vill ju faktiskt uppleva sommaren här. Den kommer bli underbar det är jag övertygad om. Jag kommer att jobba lite lagom mycket sådär samtidigt som jag kommer tjäna mer pengar än vad jag har gjort innan! Jag kommer kunna gå på Glassiären varje dag och köpa precis vilken klänning och skor jag vill. Men jag kommer nog inte göra det. Jag ska ju spara mina pengar. Men jag kommer definitivt unna mig!

Jag ska helt enkelt göra mitt bästa för att inte ha de där dagarna, de som förstör. Jag ska njuta av min underbara sommar.

3 kommentarer:

Viola sa...

okej :) Menar du bloggtoppen.se? Minns inte vilken sida vi snackade om...

Viola sa...

Ja just det!

Mer-trafik.se

och så finns det viraltrafik.se också

Viola sa...

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=mummyfied

Bli medlem här!