onsdag 13 maj 2009

Cosmo-girl

Fick min Cosmopolitan idag. YES! Älskar den tidningen. Det finns massor med sköna tips om kläder, smink, relationer med mera. Dessutom så finns det i varje nummer någon slags boosting-artikel, bättre självkänsla typ. Verkligen intressant att läsa och jag tycker faktiskt att jag mår lite bättre över mig själv för var gång jag läser.

Och imorse när jag vaknade så gjorde jag det med ny självkänsla! Så underbart. Jag behövde inte direkt kämpa för det heller, utan det var bara en sån dag. Jag vet inte om det kanske var träningsvärken som gjorde att man känner sig duktig? I alla fall så steg jag upp, tog en macka o hängde lite allmänt här hemma och efter lite lunch så drog jag till gymmet och gjorde så gott jag kunde.

Nu så här efter maten så mår jag fortfarande kanon! Jag har kommit på knepet; ät ofta i mindre mängder! Det är det enda som jag kan komma på har förändrats sen jag gick i skolan, angående min diet. ;)

Inga kommentarer: