fredag 27 juni 2008

19 år

Idag har jag levt i 19 hela år. Helt fantastiskt att man har klarat sig så länge ändå...

Jag saknar att spela WoW. Funderar seriöst på att köpa mig två månader ikväll. Men grejen är att imorgon kommer jag inte kunna spela pga kalas o fest, på söndag kanske jag också kommer vara upptagen hela dagen o då ev även på måndag när jag har teatern. Sen ryker nästa helg också eftersom vi ska ha projektet i Alnaryd o sen ska vi åka ut på Aspö. Visserligen så är jag ju hemma hela dagarna annars o lär väl tyvärr inte få träffa min älskling lika mycket som jag hade velat så jag har väl tid då. Det känns bara så onödigt... Jag får hålla mig tills på tisdag tror jag i alla fall. Så kastar jag väl inte bort tre dagar åtminstone. Vi får se hur pass jag kan hålla mig.
Det fanns något riktigt bra som jag tänkte på imorse. Något som hade varit perfekt att ta upp här nu. Men jag minns inte vad.. ?

Imorgon är det fest! Hemma hos min far. Det drar igång runt åtta-nio på kvällen. Kom gärna dit. The more the merrier! Blir runda på stan sen också vid elva-tiden, så ni som inte är 18 får hitta annat tidsfördriv då :P

Drömde inatt att alla i min omgivning hade börjat röka. Även dom som jag verkligen inte trodde skulle göra det, bla min mor. Det var jättehemskt. Men jag tröstade mig med att min Nicke han rökte i alla fall inte! Sjuk dröm... Men jag antar att det är så jag ser det faktiskt. För mig är han viktigast så sett... skruvat egentligen.

Någon dag snart, kanske förhoppningsvis ikväll, så ska jag beskriva lite mer detaljerat vad som egentligen hände på Öland :P Eller, iaf vissa saker som är värda att veta.

Nej, nu ska jag sätta mig o spela lite Sims en stund o sen blir det kanske lite Zelda :D Sen ska min mor o jag ner till Kontan o käka prinsesstårta!! MUMS!

Ps. Jag har uppdaterat min BDB nu, med bilder från Öland o studenten. Kolla gärna läget där!




Jag älskar den här bilden!

xoxo

Inga kommentarer: