tisdag 24 juni 2008

Hemma igen från Öland

Japp.. Skönt? Jag vet inte. Det var så himla skönt att vara iväg. Min mor o jag har inte världens bästa förhållande just nu, men jag gör så gott jag kan. Bara inte så kul att komma hem när hon ständigt är ledsen.

Jag vet inte vart jag ska börja med Öland. Det var superhärligt. En fin, stor stuga, lagom långt bort från omvärlden. Stor trädgård med höga häckar så att vi fick vara ifred. Stora rum o stora sängar :D Nicke o jag fick självklart the master bedroom. Det största sovrummet o med lås på dörren ^^,

Det var väl jag som var lägermamman, eller husmor om du så vill. Tog mig gärna an den rollen, på så sätt fick jag kontroll o det såg aldrig för stökigt ut. Det var jag o Nicke som höll i allt typ. Skönt. Det var ju vi som hade körkorten o bilarna. Eller ja, "min" bil var egentligen Alices, men ändå :P

Så fort jag bara kan o får tid ska jag organisera upp alla bilder från både student o Öland såklart. Lägger upp dom på BDB, så ni får checka där sen.

xoxo

Inga kommentarer: