onsdag 4 juni 2008

Solbränd ^^,

Jag var trögstartad idag. Men även jag lyckades komma igång efter en stund. Tack så mycket mina små änglar (A)

Vill shoppa! Ha lite nya kläder, lite finare o fräshare kläder. Är avundsjuk på Blondies nya jeansshorts, me like a looooot! O Bönans söta lilla dress som hon hade på mösspåtagningen var inte heller fel precis. Vill ha! Geff mekk! Ge mejj...

Smet en runda till stranden uppe i skogen idag. Så sweet. Vet att de flesta som var med där inte tror mig när jag säger att jag faktiskt var jättesugen på att bada. Supersugen! Men eftersom jag inte trodde att jag skulle våga trotsa mammas order om att komma hem så fort som möjligt efter skolan så packade jag inga badkläder.

Mina söta små änglar fick mig att må så mycket bättre o jag insåg att jag skulle tappa allt det om jag åkte hem tidigt. Så jag struntade i min mor faktiskt. Slängde trasorna som jag hade i alla idioti o brist på lust tagit på mig på morgonen. Det valet ångrade jag bittert, så jag slängde som sagt de kläderna o bytte om till något som jag kände mig betydligt bekvämare i; jeanskjol o linne.

Kom hem strax efter sex o väntade mig en utskällning, men jag lyckades undkomma den. Skyllde på att klassen hade aktiviteter efter skolan o det var därför som det drog ut på tiden. Det var lite sant, visserligen bara två från min klass men skit samma ^^,

Imorgon är det balen, och idag är det exakt en vecka kvar till studenten... Lite halvt nervös så sett. Men är fortfarande väldigt avslappnad inför balen faktiskt. Det kommer imorgon i bilen till stan. När man sitter där, nysminkad, håret fixat, klänningen klar o perfekt o skorna som kommer att göra ont att gå i efter typ en kvart. Lagom höga sådär :S Men det får man ta. Det är ungefär som på sitt bröllop, det är bara en dag, herregud. Klarar jag...

Jag vill ha nya skor också. Men det är faktiskt inte lite mycket abstinens efter det. Hade varit kul med ett par sandaler dock. Har inga som är riktigt bra. Men jag får lön i typ juli/augusti tror jag, så jag får helt enkelt hålla mig :S

Abstinens! Vill såå gärna spela lite WoW nu. Är så sugen. Men jag vet också att det är meningslöst att köpa nu, kommer inte ha tid att spela så mycket. Bättre att köpa det för födelsedagspengarna eller något :) wii!

xoxo

Inga kommentarer: