lördag 14 juni 2008

Student + Öland!

Nu har även Nicke tagit sin student. O självklart också Simon, Mattis, Kämpen, Hassan o resten av Törnströmska. Det är sweet. De är så himla duktiga!

Fick en digital systemkamera i studentpresent, fatta att jag är glad eller! Så fin är den ^^, Så jag har terrat folk hela gårdagen med den :) Jag gillar det!

Fick en hel del bilder, närmare 300 st. Men sen är det väldigt många som ser nästan likadana ut, men de tog jag bara för att vara säker på att få en bra. Sen kan man alltid slänga dom tänkte jag. Fick en superbra plats när CREW gick ut på trappan så självklart blev det en massa bra bilder där.

Inte helt oväntat gick vi allihopa ut sen på kvällen, även Blondie, hennes Biff, hennes syster o dennes pojk följde med ut. Det var riktigt nice. Men först stannade jag till hemma hos min kära kusin Jonas som också studentade sig.

Jag vet inte riktigt hur jag ska kommentera festandet igår. Det var skitbra alltså. Det var verkligen jättekul, o ingen bakfylla heller idag :D sånt gillar vi. Stackars Nicke däremot blir bara värre o värre dagen efter för varje gång tycker jag :P Han var full som ett as ju, fast det är klart, det ska man vara på sin student xD Han var så full att han slängde sitt pack med cigg utan att minnas om det fanns några kvar. Det måste ju vara positivt, eller? Skulle haft kameran så jag kunde tagit kort när han satt på bussen hem ^^,

Men riktigt gosig o fin var han imorse. Sånt gillar vi ^^, Nej, sånt ÄLSKAR vi. Det finns inte mycket bättre saker än morgon gos. Spec när han är sån :D Ååååååå, GOSA!!

Nu dröjer det minst en vecka innan jag skriver här igen. Imorgon bär det ju av till Öland! En hel veckas semester, jag behöver verkligen det. Speciellt med tanke på hur gnagande min mor har varit de senaste dagarna... Behöver paus. Vi gillar Öland. Vi gillar Öland med sånna man tycker om. Vi gillar Öland med ensam med sin älskling :D

Lyssna på så mycket musik du bara pallar; det gör dig gott!

xoxo

Inga kommentarer: