onsdag 25 juni 2008

Smärta

Oj oj oj.. VAD det är synd om mig (A) Nej, jag hatar egentligen att tycka synd om mig själv. Känns så sugigt. Men helt ärligt, så är det faktiskt lite synd om mig.

Har haft ont några dagar nu, o fick fruktansvärt ont i ryggen idag när jag vaknade, en smärta som blir värre o värre. Först trodde jag att jag bara sovit konstigt, vilket är logiskt om man ska sova med en stor drummel (L) i en 90-säng. Men sen när jag skulle kolla upp min andra smärta (tänker inte gå vidare in på den), så fanns det samband med ryggsmärtor o då klickade det till i min lilla hjärna...

Det visade sig att jag antagligen har fått en sjukdom som heter akut njurbäckeninflammation. En enkel inflammation i njuren... Låter kanske hemskt, o det smärtar enormt, men tydligen krävs bara lite antibiotika o vila. Tur att det kom nu o inte när jag börjat jobba :S

Men det är lite otäckt faktiskt. Jag har ju aldrig varit hos doktorn på riktigt. Bara vanliga undersökningar o sådär. Imorgon är jag tvungen att åka in. Hade gärna åkt ikväll, men jag tror inte akuten är rätt ställe att gå till, de är väl det enda som är öppet såhär dags. Men strunt samma, jag klarar mig tills imorgon. Är lite nervös bara... Hoppas mamma följer med...

xoxo

Inga kommentarer: