söndag 8 juni 2008

Platta..!

Jag lyckades få upp honom ur sängen :P Men han var så illa tvungen eftersom sängen gick sönder totalt i förmiddags, så vi tillbringade första delen av dagen med att montera ner o slänga den sängen o sätta upp den gamla. Så nu får vi ligga o trängas i en 90-säng. Gosigt, men det kommer bli varmt..

Dagen har annars inte innehållit så mycket värt att nämna. Jag städade baksidan lite grann, fortsätter imorgon. Tog en dusch, busade med miin o sa farväl sedan till han.. Siktet är inställt på onsdag, o jag lär inte få tänka på mycket annat än just onsdag fram tills dess.

Skriver ett sista inlägg nu ikväll. Kommer säkert inte ha tid att skriva något innan torsdag. Fram tills dess ska här städas, hela huset o hela tomten o hela jag ;) Sen ska jag ta studentkort imorgon klockan två. Innan dess ska jag ha hunnit in till stan o lämna lite grejor som jag lånat av min syster o så, o sen måste jag städa skåpet innan de klipper låset o slänger mina saker :S Det var något mer jag skulle göra där.... ... Ja, fylla i den söta lappen om att jag vill ha studentkatalog. Inte glömma..

Det är ordnat med drickat nu iaf. Blir inte så avancerat, Blondie o jag delar på en Pepino, blir lagom tror jag. Sen är uppvärmningen på dagen med lite lättcider. Måste ju ta det lite lugnt med tanke på hur hårda reglerna är i år. Vill ju inte gå ut bakvägen :S

Nu är det bara en vecka kvar, sen sitter vi på Öland! Alla våra nära o kära, nästan i alla fall :P Den veckan kommer bli SÅ sweet. Jag hoppas verkligen det, för jag behöver det. Älska Öland. Älska midsommar. Älska sällskap. Älska dig ;)

Aja, fullt ös medvetslös. Har slappat ett tag nu, o veckan blev inte så lång som jag först trott, den blev ju faktiskt riktigt bra till slut. Om man bortser från klassfesten igår, hade faktiskt hellre varit hemma med min hulligan. Men så är det. Inte mycket att göra åt nu. Nu är det definitivt dags för mig att avsluta denna dagen, så att jag har någon som helst energi till morgondagen o följande hektiska dagar.


puss o kram lyftkran
xoxo

Inga kommentarer: