tisdag 1 juli 2008

Askalas!

Ja, festen blev lyckad i lördags! Verkligen. Synd att jag inte kunde dricka mer pga medicin (låter lagom alkis) o jag kan väl medge att kvällen inte slutade perfekt, åtminstone för mig. Men i allmänheten så blev det bra! Riktigt bra! Det kom ca 35 pers hem till mig, kan ha varit fler. Johan o jag blev också sjungna för o sådär... Mycket trevligt!

Jag har bilder, o som vanligt så uppdaterar jag BDB så fort jag kan!

Jag har fortfarande inte fått tag i mitt account name på WoW. Något som stör mig något fruktansvärt då jag inte får spela när jag har ett sånt fruktansvärt sug efter det.

Just nu så sitter jag o väntar på att klockan ska bli lagom för mig att cykla till jobbet. Börjar idag, eller ja, inatt rättare sagt. Ska vara i centrum kvart i, så jag cyklar inom fem min. Cyklar väl inte alltför snabbt, gör nog inget om jag kommer tio i tror jag...

Nej, ni får jag gå o slänga i mig lite yoghurt eller något så att jag pallar cykla såhär mitt i natten!

Tjoho!

xoxo

Inga kommentarer: