måndag 14 juli 2008

Tossia

Nu har jag soloat på jobbet i en vecka .. Har fått in rutinen o kan det mesta. En apa skulle kunna göra det, egentligen. Men jag får pengar för det, o dessutom får jag massa muskler :D o det gillar vi!

Har dock förvrängt dygnet något fruktansvärt, o det gillar jag inte! Kan gå o lägga mig vid nio, men jag somnar inte innan halv tolv, så på sin höjd får jag sova tre timmar innan jobbet. Sen när jag kommer hem vid halv sex typ så sover jag till middag. Det är inte alls kul faktiskt. Men jag har börjat ställa klockan på tio, halv elva på morgonen. Men det är fruktansvärt svårt att ta sig upp då. Idag var första gången jag lyckades. :S

Men jag kommer däcka tidigare idag, det känner jag på mig.

Nicke har bott hos oss här i Ronneby nu nästan hela förra veckan, vilket gjorde att jag fick lite dåligt samvete. Men det försvann igen :P Två dagar eller så, inte mycket mer, blir det denna veckan. Så det jämnar väl ut sig. Är lite ledsen för att jag inte fick vara i Bakareboda i helgen, men jag kan väl inte alltid få som jag vill (A)

Det var ju Tossia Bonnadan istället. Något som gjorde en upptagen hela lördagen, lördagkvällen o söndagen. Mycket trevligt att gå runt där. Barndomsgrej det där. En av de få grejorna som jag faktiskt har lyckats hålla kvar.

Jag fick femhundra av min farmor o farfar så det var bara för mig att spendera! :D Min våta dröm* Jag köpte en supersexig keps, en t-shirt som äger o ett sött litet navelsmycke. O sen massa godis såklart ;)

Dagen efter bjöd på pizza på Via Vienetto, Ronnebys godaste pizzor. Sen tog pengarna ganska mycket slut. Har 180 kr kvar, hade 700 kr från början. O då ska det tilläggas att jag inte får någon lön förrän typ 6 veckor :S Fattig student...

Harvu hade ju fest också på lördagen. Finns bilder på BDB, som vanligt.

xoxo

Inga kommentarer: