tisdag 29 juli 2008

Footing :D

Nu är vi inne på sluttampen med teatern. Två gånger i veckan ska det tränas. Bra tycker jag, det känns som att det behövs. Men det ska bli kul. Får vi bara ordning o lite flyt på det hela så blir det säkert skitbra. Jag hoppas på det iaf xD

På torsdag är nästa träning, o då följer Nicke med mig hem, det tycker vi om. Sen är det Sailet på fredagen och till Lösen/Holmsjö på lördagen. Det kommer bli en bra helg, det är jag övertygad om.

Jag har blivit helt blommig! Var med mamma i blomsteraffären idag. Så mycket fina blommor. Såg jättefina stora vita liljor, o jag blev helt förälskad! Visst är det så att man blir extra glad av blommor?
Mamma har den senaste tiden fått lite blommor från sina kompisar o jag blir helt lurvig då. Få saker gör en så glad som att få blommor lite sådär spontant. Eller andra presenter för den delen, men det är något särskilt med blommor. När jag flyttar hemifrån så kommer det definitivt finnas en hel del blommor o andra växter där. För hemkänslan.

Mmm... mina fötter känns som små moln att gå på '', jag gillar det skarpt. Det är viktigt att vårda sina fötter. Bland det värsta jag vet är när folk inte tar hand om sina fötter. Om inte för andras skull, så för sin egen. Det är extra jobbigt såhär på sommaren när alla har sandaler och öppna skor.

Det är möjligt att jag kanske har det lite lyxigt med tanke på att mina fötter sällan blir torra även om jag inte tar hand om dom särskilt mycket. Men man måste tänka lite på framtiden. Det är viktigt att man förebygger lite. Jag kan inte räkna med att mina fötter alltid kommer vara mjuka och fina om jag inte tar hand om dom. Och det gäller andra också. Så snälla, ta hand om era fötter! Det är ju dom som för er framåt på er vandring i livet. Viktigt att ta hand om dom tycker jag.

xoxo

Inga kommentarer: