fredag 25 juli 2008

Liten sammanfattning

Nu var det alltför längesen jag uppdaterade här, så nu tänkte jag att jag måste ta mig i kragen o göra det. Det är ju faktiskt ganska kul.

Den senaste tiden har rullat på bra tycker jag. Hela denna veckan har gått väldigt snabbt. Det har varit en bra vecka. Den började med att min Nicke fanns här på måndagmorgonen efter att ha följt med hem i söndags. Han stannade här måndag-tisdag o hade med sin dator för att vi skulle kunna spela WoW tillsammans. På tisdagen skulle det vara dans i Bredasjö så han skulle ev hjälpa sin mamma. Det visade sig dock att det inte behövdes någon hjälp och att familjen Andersson skulle åka på minisemester i Bergkvara. Då bestämde sig min söta lilla älskling att det inte var någon större mening att åka hem o ha tråkigt när han lika gärna kunde sova här hos mig! :D Något som självklart gjorde mig fruktansvärt glad.

Så han har varit här hela veckan nu. Något som har varit mycket mycket trevligt. På lördag är det fest hos Sellgren o söndag skulle han spela in några scener till en film här i Ronneby. Idag är det fredag o vi har bestämt att äta gott ute och avsluta med en bio, den nya Batman-filmen, The Dark Knight. Nicke ville gärna se den o jag med, men mest med tanke på Heath. Fast den har ju trots allt fått 9.5 av 10 i betyg. Den bör ju vara bra ;) Läs mer här.

Så som det ser ut nu så blir det ev övernattning i Bakareboda mellan lör-sön, annars Ronneby för hela slanten. Jag har fortfarande ingen aning om hur veckan därpå ser ut. Men med tanke på att det har spenderats väldigt mycket tid i Ronneby o min käraste börjar sakna sin familj så kommer han nog vara hemma största delen av den veckan. Kanske att han är här tors-fred? Vad vet jag. Det är sånt man märker. Men jag är väldigt tacksam att han har varit så mycket hos mig nu, med tanke på att jag inte kan sova någonannanstans än i Ronneby nu när jag jobbar om nätterna. Känner mig smått handikappad så.

Men det jämnar ut sig. Jag kommer våldsgästa han o hans familj i ett par veckor sen när jag har klarat av denna jobbiga period. Det är bara typ fyra veckor kvar efter denna veckan, som faktiskt bara består av morgondagen osså.

Usch ja. Nu har jag skrivit av mig lite. Nu ska jag ner o äta lite frukost, duscha o sen ta mig in till Karlskrona för att käka gottig mat med min älskling!

xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

jag fick inte kommentera det nya inlägget så jag får skriva här istället. Jag gillar din nya film, jättefin..:) Och det du skrev om, jag känner likadant, snart e man pensionär :P hehe på tal om pensionär, Rosa säger ju alltid att det ärnågot han ser framemot men jag är riktigt bra på att hitta negativa sidor med det där... ^^*stolt