torsdag 17 juli 2008

Lugna lunket

Dagarna lunkar på i sitt egna lilla mak just nu.

Gårdagen var väl inte alltför rolig till sin början, men att avsluta den i Holmsjö gjorde susen. Där fick jag även ett erbjudande som jag antagligen bara inte kan motstå! Ser ingen anledning heller. Jag är ju 19 som sagt, har lite frihet ändå...

Idag har jag puzzlat klart mitt puzzel som jag fick i födelsedagspresent. 1000 bitars, väldigt fint! Mycket kul att puzzla, synd att det gick så snabbt. Började i tisdags o satt hela dagen. Sen hade jag inte så mycket tid igår, men har suttit ett par timmar idag osså.


Vet inte om jag har så mycket mer att tillägga. Jag har kommit igång att spela WoW nu osså, så det är min o Nickes "special time of day" nu när vi inte träffas lika ofta. Är ganska lagom faktiskt.

Helgen kommer att bli lugn hoppas jag. Fredagen kommer Nicke spendera med Mattis o Simon på filmkväll, något jag osså hade hoppats på att ha, men blir väl inte på ett tag nu när de har sin imorgon. Men det gör inget. Har ingen brådska att slösa bort mina heliga lördagar.

Lördagen blir en heldag i Holmsjö som förhoppningsvis inte bjuder på mycket mer än lugn o ro. Söndagen skulle Nicke spela in någon film eller något här i Ronneby så då åker vi hit. Han kommer sova här på söndagen, men vad han inte vet än är att han får stanna även på måndagen! :D stackars liten...**

Nu ska jag göra lite nytta för en gångs skull ! C ya!

xoxo

Inga kommentarer: