tisdag 13 januari 2009

Underhålld dag

Idag är det tisdag och det är nu 10 dagar kvar innan jag får träffa dig igen. Är en sällskapssjuk hund..

Alice kom hit och hälsade på idag. Det var riktigt nice. Alltför sällan man ses nu för tiden. Vi gick ner till vår gamla skola och våldsgästade Johan och Rosa. Riktigt nice. Längesen man såg dessa djur nu. Alice o jag hade i plan att övertyga Rosa att köpa en pizza till oss att dela på, men han gick inte med på det :(

Alice och jag fick också lite fina pratstunder där man fick reda på ett och annat. Väldigt intressanta samtal det där. Konstigt hur man hamnar i vissa lustiga situationer ibland... ;)

När folket hade slutat och åkt hem till sig gick vi hem hit. Alice o jag gjorde chokladbollar, som för en gångs skull blev riktigt lyckade, om man bortser från att vi inte orkade rulla dom. Men de är lika goda även om man inte rullar dom. ^^, Sen tittade vi på film, "She's All That" en gammal klassiker som är ganska nice faktiskt. Sen nu då, Alice åkte för att hämta sin bror o sen åka hem. Så nu sitter jag här själv igen. Jag gillar inte det :( Inte det att jag inte tycker om att vara ensam, det kan vara ganska nice. Men jag gillar inte att vara ensam hela tiden. Man vet liksom på något sätt att det inte kommer hem någon o då känner man sig extra ensam, även om man just haft besök. Konstig känsla det där.

Nu kan jag inte riktigt bestämma mig vad jag ska göra. Ska jag ladda mitt acc på WoW? Titta på TV kanske? Lägga ett pussel? Läsa? Jag behöver ström för alla de grejerna, bara mer eller mindre. Fast jag ska nog inte titta på TV, känner mig inte så haj på det just nu.

I'm starting to miss you now. That's bad. Just two days ... :S

Inga kommentarer: