måndag 12 januari 2009

New life...

Så nu är allt förändrat. Jag sitter här ensam o gör vad jag kan för att sänka alla mina kostnader så mycket det går. Jag cyklade till Friskis, trots att min cykelkedja är så lös att jag inte trodde att det skulle gå. Och jag har inte tänt en lampa sen jag kom hem. Sitter med ljus överallt. Väldigt mysigt faktiskt. Fast jag kan inte göra de sakerna jag helst vill göra: pussla och läsa. Men det kan man göra imorgon.

Jaa. En av 320 dagar snart avklarade. Än så länge är det inte lika jobbigt som jag trodde. Usch, det låter helt sjukt. Det är inte det att jag inte klarar mig. Bara att det är sån himla lång tid. Och det är väl klart att man saknar någon som står en så nära. Annars är det ju något fel, tror jag.

Nu är han redo för militären.

Men jag tror bara det är de första veckorna som blir jobbiga. Sen vänjer man väl sig, hoppas jag.

För er som är intresserade så har jag för tillfället 300 kr på mitt konto, utöver hyran då. Hoppas de jävla pengarna kommer snart, annars stryper jag Försäkringskassan....

Inga kommentarer: