torsdag 29 januari 2009

Jag är helt i extas!

Aaahhh!!!!!

Nu är jag ett sånt där löjligt fan som bara skriker efter min idol!
Men jag fick alldeles nyss reda på att min idol sedan, kanske inte barnsben, men mindre ben i alla fall, kommer hit till Karlskrona och spelar på en av våra klubbar här i slutet februari! Aaaahh!

Tyvärr ska han infinna sig på Piraten på exakt samma tider som jag ska sitta på Nivå. Värst av allt är att Nivå på lönehelgen kan vara riktigt bra! Men vi får se, om jag har tur så är de där en halvtimme innan eller så och då kanske jag kan få smita inom o säga hej o stjäla en autograf! :D Jag är helt i extas nu!

Okej okej, nu kanske jag ska berätta vem denna människan är egentligen. Det är kanske inte så många som minns honom och kanske ännu färre som tycker om honom. Men jag älskar honom!
Det var första säsongen i Fame Factory, ganska passé idag om man tänker efter. Året var 2002 och den vackraste rösten tillhörde Patrik Rasmussen! (ja, jag vet att han är gay) Han hade en sån helgo personlighet att man bara ville krama på han i varenda program. Han slutade tvåa i finalen efter Magnus Bäcklund. Han var juryns favorit men tittarnas trea, de ville hellre ha Emil Sigfridsson som tvåa.

Idag är han i alla fall med i dansbandet Date och de kommer hit till min lilla stad den 27:e februari! Kom hit vet ja! De är riktigt bra att dansa till o jag lovar, rösten är så ljuvlig... <3

Inga kommentarer: