lördag 17 januari 2009

Full vecka

O ha... Fjärde kvällen i rad nu ikväll. Ska stå på Statt. Det ska bli kul för jag har aldrig varit där innan, men de säger att det typ alltid är folk där. Dessutom så är Schlagerbaren öppen så det finns en chans att jag kan få stå där. Vilket fall så finns jag på Statt ikväll/natt om någon letar efter mig.

Och ikväll så passerar jag kullen. Då har halva tiden gått innan Nicke kommer hem o kramar mig igen. Det är hemskt, men jag är verkligen i behov av en Nicke-kram just nu. Tråkigt bara att vi får så lite tid tillsammans. Och jag är medveten att det är mitt "fel" men det är så jag har valt det. Jag kan inte missa den stora årliga Cherry-festen för några timmar till med Niklas, han kommer ju hem helgen efter också. Och vi har i nuläget inte råd att jag hoppar över pass. Oavsett om jag får provision eller inte så får jag ju faktiskt min grundlön. Jag har faktiskt nästan dubblat antalet pass denna månaden. Alltså, i förhållande till vad jag skulle haft enligt schemat, och det är nice. Jag kommer titta på lönen och tänka "Jag har i alla fall tjänat dubbelt så mycket som jag skulle" ;)

Nej, nu ska jag lata mig en stund framför tvn kanske slumra till en stund innan jobbet. Powernaps is the shit!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack:)

Ingen kyrka alls, det är borgerligt. Alltså i rådhuset.

Anonym sa...

Men det är det där introt som jag vill på^^ jag klänner mig efter..:P