fredag 22 augusti 2008

Lite både och

Nu har jag precis kläckt i mig en hel halv (?!) pizza! Supergott var det faktiskt, har inte ätit pizza på år o dar känns det som. Men det kanske finns en anledning, man mår mest illa efteråt. Fast jag har kommit fram till en underlig sak; mitt illamående o allmänt dåliga inställning när det gäller mat märks faktiskt inte lika mycket när man inte är ensam. Man känner sig inte lika äcklig o illamående om någon sitter bredvid o gör en glad, man kommer liksom på andra tankar.
Jag säger inte att man låter bli att tänka så alls, för det gör man, men det är liksom inte lika illa.

Idag var jag borta hos Alice o hälsade på en runda. Det var sweet :D Längesen man träffades nu ju. Som hon skrev, det har liksom varit svårt att hitta en lucka som passar bådas scheman.
Men nästa vecka kommer jag befinna mig i Holmsjö o då ska jag nog lyckas ta mig ner till Nävragöl vid mer än ett tillfälle.

Nej, jag ska återgå till min älskling nu. Vi har myskväll ^^, Inledde med pizzan för ett par timmar sen, o nu ska vi fortsätta med onyttigheterna :S godis, chips o cola. Men det är lugnt, han finns där så jag kommer inte må illa ;)

xoxo

Inga kommentarer: