torsdag 14 augusti 2008

Inspiration!

Så mycket idéer och inspiration jag fick igår!

Gick igenom huset o pratade lite med mor om sängproblemet jag nämnde igår. Hittade faktiskt åtta stycken sängben! Precis vad jag behövde. De behövde kapas för att bli lika långa, o sen slipas lite i kanterna för att passa den urgröpta delen där de skulle fästas. Så efter massa pill o plock så lyckades jag få dit dom så det passade perfekt! Så stolt jag var :D

Efter det så skulle bara alla möbler o annat skräp jag hade liggandes, flyttas till deras nya plats. Inte helt lätt kanske, men jag var på gott humör så det var inga problem. Rummet skulle varit ca 20 cm bredare o allt hade varit perfekt. Det är bra som det är nu med alltså, men det hade inte känts lika ihoptryckt. Jag har organiserat rummet så att jag ska kunna ligga i sängen o titta på TV, med TV:n rakt framför mig. Och jag ser även TV:n från min supersköna fåtölj. Happy days.
Så när jag låg i sängen o filosoferade om mitt nya rum så kom jag fram till att det bara saknades en sak. Tanken var mest i stil med; Det hade varit bra att ha. O sen inget mer.
Det var inte förrän jag nämnde det för mamma sen som hon sa att det inte var alls särskilt svårt att fixa själv, o att det kunde bli riktigt bra. Då blev jag helt uppslukad av inspiration! Jag visste precis hur jag ville ha det. Så imorgon ska jag till AJ:s tyger för att köpa mig lite tyg. Vad min idé är får ni inte reda på idag, utan det avslöjar jag när jag har gjort klart det. ^^,

Skitbra blir det, o ett helt nytt rum kommer jag få. Känns nästan som jag är med i Äntligen Hemma eller något, hehe!

Nej, nu ska jag köra till Holmsjö för att träffa min älskling!
Cya!

Inga kommentarer: