söndag 6 september 2009

6/9 -09

En bild på elden som vi gjorde upp på midsommarafton -09.

Nu har jag äntligen fått iordning min dator. Alla bilder o dokument som är viktiga är överförda och de flesta program är installerade. Kommer inte på fler som ska installeras just nu iaf, så då är jag nöjd, om än bara för tillfället. Känns skönt.
Och i och med att alla bilder ligger inne så har jag också kunnat ladda upp lite bilder till min ansökan som Au Pair i USA. Känns också otroligt skönt.

Min käre sambo åkte tillbaka till lumpen imorse, men klanten missade tåget :P (love you) så jag fick ta och köra honom till Kallinge, det är ju trots allt inte såå långt. Väl där tänkte jag passa på att hälsa på min käre mor, men hon var ju inte hemma. Jag åkte faktiskt dit ändå, för jag hade lite grejer jag behövde hämta där, bland annat ett par stickor så att jag kan sätta igång med min snygga tröja :D

På vägen hem så körde jag runt Ewe, där mamma befann sig då. Tänkte mest hälsa på och sen hade jag ytterligare en bild där som skulle med i ansökan. Det var riktigt trevligt faktiskt. Man får alltid reda på massa bra saker när man är där, av någon anledning...

Så nu är jag hemma efter dagen bravader. Snart är det dags att värma upp svamprisotton från i fredags (mums!) så att jag får lite mat i magen. Efter det så får jag väl göra upp schemat inför nästa vecka. Måste få tid att rensa ur min garderob hade jag tänkt. Det är så skönt att få det gjort.

Idag skulle vi förresten legat på en strand nere i Tunisien om allt bara gått enligt planerna... :(

Inga kommentarer: