onsdag 9 september 2009

9/9 -09

Åh, inte alls kul att vakna idag kan jag säga. Eller ja, själva vaknandet var det inget fel på. Men när jag sätter på datorn i spänd förväntan att hitta ett datum för min intervju, hittar jag istället ett mejl där det står att sakerna jag scannade in igår är svårlästa och att jag har missat fylla i vissa saker.
Snacka om att jag blev arg..! Riktigt fly förbannad. Så nu måste jag åka ut till mammas jobb igen och scanna in i en högre kvalitét (om det ens går) och sen skicka det en gång till. Allt förlängs ju hela tiden.. Känns ibland så hopplöst. Men jag vet att jag måste fortsätta, det är ju liksom en dröm jag har, dessutom så har jag lagt ner över tusen kronor o då känner jag att jag inte kan ge upp bara för att det blir lite jobbigt.

Jag känner också att hösten är på väg. Jag skulle vilja gå på yoga. Läste om det i tidningen idag o det verkade så härligt. Bara få slappna av en timme i veckan, hade varit såå skönt. Sen måste jag börja ta lite vitaminer och äta lite mer bönor, linser eller pumpafrön. Det ska tydligen vara bra såhär års när man börjar bli lite höstdeppig..

Nu är det dags för mig att ta bilen o åka o handla o besöka min kära mor på jobbet.

Inga kommentarer: