lördag 26 september 2009

26/9 -09

Det har inte blivit så mycket bloggande de senaste dagarna. Niklas har ju varit hemma o det blir mindre dötid att använda till att skriva i bloggen. Det har väl egentligen inte hänt jättemycket som är värt att skriva om heller. Vi var uppe i Holmsjö i tisdags o skulle plocka svamp, men vi hittade inte en enda. När vi kom hem på kvällen lyckades Niklas få ut mig på en springtur, vilket resulterade i en träningsvärk bortom denna värld.

I onsdags var det dags för mig att gå till tandläkaren, vilket gick bra och i torsdags så var vi nere i Varmbadhuset och slappnade av lite. Så skönt!

Igår var det premiär för nya Nivå, så Alice o jag gick dit och kollade läget. Det var riktigt fint faktiskt! De hade gjort om halva övervåningen till dansgolv, vilket behövdes! Sen var hela stekhuset omgjort, där var en ny bar och fullt av sittplatser! Det var superfint.

Och idag är det fest. Det ska bli kul. Jussan och jag ska ner på stan om en timme, o hon ska hjälpa mig att välja klänning inför kvällen. Det var ju löning igår, men det är viktigt att jag sparar på mina pengar denna månaden, så detta blir det enda inköpet i klädväg denna månaden.
Efter shoppingen blir det att ta en liten fika, det var längesen nu.

Inga kommentarer: