måndag 28 september 2009

28/9 -09

Idag fick vi äntligen ett glädjande besked från KarlskronaHem! En av de som hade kollat på lägenheten hade tackat ja, och vill flytta in första november! Det innebär alltså att vi ska ta lägenheten som vi kollade på för ett par veckor sen. Och jag är sååå glad!

Jag är medveten om att jag snart ska till USA, men jag är så kär i den lägenheten, och det känns så rätt. Det kommer att lösa sig!

På torsdag ska vi skriva papperna på den nya lägenheten, och vecka 43 så ska vi börja måla och tapetsera. Det ska bli kul! Jag är så otroligt glad!

Förresten så fick jag reda på att jag är den 10:e bästa black jack dealern i hela södra Sverige under 2009 :D OCH så blev jag 5:e bästa under augusti under kategorin Superligan, alltså för de som omsatt minst 40 000kr under månaden. Kan ju inte hjälpa att bli lite stolt! Trist bara att man får reda på sånt när man ska sluta :/

1 kommentar:

Marlene Hansson sa...

Grattis till BJ placeringarna haha det finns i blodet!

Vad kul att allt ordnar sig med lägenheterna med :)

Och vi syns nästa helg, då kommer jag till Blekinge.

Kramar