torsdag 10 september 2009

10/9 -09

Hej bloggen!

Kan knappt bärga mig nu, ju! Jag har just nu två stora projekt igång i mitt liv. Det första har jag finslipat de sista (förhoppningsvis iaf) detaljerna på idag, och det verkar gå framåt. Det andra sattes i rörelse i tisdags och sen dess har det varit tyst. Och det är tystnaden som gör mig så nervös! Det enda jag kan göra nu är att vänta. Helt ärligt så är jag liksom inte riktigt tuned up för att vänta. Jag vill veta nu!

Det är en del som står på spel nu, och tiden börjar rinna ut. Samtidigt så kan jag inte göra så mycket mer än att just vänta. Och inte kan jag spela WoW heller, känner inte att jag har lust att lägga pengarna på det just nu och även om jag har massa tid just nu de närmaste 14 dagarna så om allt går som jag vill så lär jag inte ha det resten av månaden, som jag faktiskt också betalat för i så fall. Såå.... det är väl bara att börja vänta.

1 kommentar:

Viola sa...

sv: Trevligt att vi har samma smak:)

Vem har gjort den i original?