måndag 14 september 2009

14/9 -09

Idag har jag varit på arbetsintervju. Det blev lite hastigt sådär, men vad gör man inte? Nu kommer ni säkert resonera såhär: "varför skaffar hon jobb såhär när hon snart ska åka till USA?" Jo det ska jag svara på. Det är nämligen så att det gällde en projektanställning på Synovate, även känt som gamla Temo. Bara fram till 1 november då, ca 30 timmar i veckan. Precis lagom tyckte jag eftersom jag har sagt till chefen på Cherry att jag stannar hela oktober också. Så får jag lite mer att göra också under de fem (FEM!) veckor som Niklas inte är hemma. Annars kommer jag att dö av ensamhet och bli en riktig plåga för alla jag känner :P

Så det tog inte mer än några timmar innan de ringde och frågade om jag ville komma på utbildning imorgon. Då blev jag glad! Jag vet att det inte är världens roligaste jobb, men det är fast lön och bara undersökningar, säljer alltså ingenting. Så jag tror faktiskt jag kommer klara det. Det kommer förhoppningsvis bli riktigt kul dessutom :)

2 kommentarer:

Marlene Hansson sa...

Grattis till jobbet syrran!

Mother, Married & Twenty sa...

Jag har också varit på intervju där. Jag blev erbjuden jobb men då var jag gravid i sjunde månaden och var tvungen att tacka nej:(