lördag 8 augusti 2009

8/8 -09

Har precis suttit o läst lite recensioner om vårt hotell vi ska bo på i Tunisien (smart o göra såhär efteråt va? :P). Tydligen väldigt blandade uppfattningar om standarden. Det är ju mellan fyra o fem stjärnor, men fyra stjärnor där är inte samma sak som fyra stjärnor här, det kan jag förstå. Vet inte riktigt vad jag ska tro faktiskt, vissa verkade tycka att allt var skit, de hade fått byta rum flera gånger osv. Andra tyckte att de inte kunnat hamna på ett bättre hotell.

Jag tonar ner mina förväntningar lite nu bara, o hoppas på det bästa. What else can you do?

Nu är jag nästan helt klar med mina papper till USA också. Jag ska bara skaffa fram lite bilder på mig o barnen, kopiera mina betyg, få tillbaka mina referenser och gå på hälsoundersökningen nästa vecka. Sen ska jag bara skicka ner allt till kontoret i Malmö (tror det låg där) och sen är det bara att vänta! :D I'm so excited!

Inga kommentarer: