måndag 31 augusti 2009

31/8 -09

Igår kom min älskade Niklas hem igen. Det är så skönt att ha honom hemma, man kan slappna av på ett annat sätt då känner jag. Man orkar laga lite riktig mat och man sover inte mer än vad man borde och så vidare. Och det är skönt.

Idag bestämde vi oss för att vi ska åka till Ullared på torsdag tillsammans med Jussan och Fredde. Ska bli kul! Inte för att vi behöver åka dit utan bara för att det är kul. Roligt med lite omväxling liksom. Kommer bli lite jobbigt dock, eftersom både Jussan och jag jobbar på natten där. Men vi har ju två andra som kan köra :) Hade inte jag varit tvungen att vara i Karlskrona klockan åtta dagen efter så hade vi nog bokat en stuga där uppe, då hade vi ju kunnat sova lite mer liksom, o inte stressa. Men vi får sova i bilen :)

Fick tillbaka mina pengar också för resan till Tunisien idag. Började nästan bli lite orolig där :P Men det var rätt summa o så, så det löste sig ändå. Får se om det blir någon resa innan jag åker till USA, vem vet när jag kommer dig egentligen liksom..? Hoppas att det inte tar för många månader dock....

Inga kommentarer: