fredag 7 augusti 2009

7/8 -09

Nu är vi 11 200kr fattigare, men inte ledsnare för det, snarare tvärtom. Det är helt fastställt!! Jag är helt överlycklig.

Så nu sitter jag o funderar på hur det kommer att bli med resan upp till Stockholm. Vi har ju bokat tåg mellan Emmaboda-Stockholm, och är framme typ 21.45. Sen lyfter flyget 05.55. Vi skulle kunna åka hem till min syster o sova typ tre timmar o sen ta t-banan/buss till Arlanda (vilket tar 1½ timme typ). Eller så kan man försöka övertala min käre syster att köra oss, vilket hon säkert inte är särskilt pigg på eftersom vi bör vara där typ 04.30 o det är en bit mellan hennes o flygplatsen. Sen finns alltid alternativet att sova på flygplatsen. Hur man än gör så lär man få ungefär lika mycket sömn..

Nej, nog tänkt på det för stunden. Jag ska ut o sola min albinokropp till en lite mer normal färg ;)

Inga kommentarer: