tisdag 25 augusti 2009

25/8 -09

Nu har jag fått igång mina fingrar igen. Blev lite oavsiktligt uppehåll på några dagar där, men nu är jag tillbaka.

Idag var jag på stan med Jussan o vi kollade på kläder och skor, men eftersom min lön blev försenad så kunde jag inte köpa något utan fick nöja mig med att hänga undan massa saker. Sen gick vi till 1344 och åt lite lunch, very nice!
Någonstans här började jag undra varför Alice inte hade hört av sig eftersom vi också skulle träffas på stan. När jag kom hem så hade jag fått sms och missade samtal. När jag skulle svara så kunde jag varken ringa eller smsa. Bajstelefon ibland alltså. Sen lyckades jag få igång den i alla fall, men den meddelade fortfarande inte när jag fick sms. Tror att den är okej nu igen, men jag måste fan ta o ringa Tre snart alltså...

Men men, nog om tråkigheter! Jag hittade ett par skor som jag totalförälskade mig i! Eller ja, jag har kollat på dom innan men jag bestämde mig för att jag skulle ha dom idag. Fast jag ska vänta till på torsdag, då jag får min första stooora lön! :D Är så glad!

En sak till måste jag ju ta o berätta, något som inte är särskilt kul. Niklas o jag har blivit tvungna att avbeställa resan till Tunisien. Jävla Försvarsmakten som ändrar scheman o håller på. Får se om vi kan åka någonstans innan jag åker till USA, men jag hoppas det.. :(

1 kommentar:

Marlene Hansson sa...

vad tråkigt med resan!
var det inte du som skulle spara pengar till usa? och så köper du skor! haha. en annan har shoppat 3 plagg sedan i våras. och Inga skor, blir roligare när småpengarna tillsammans räcker till en soffa, och världens snyggaste köksbord på mio. :)
hoppas att allt ärbra med dig annars. bilder från Spanien finns nu på FB.
KRAMAR