måndag 3 augusti 2009

3/8 -09

Det blev ingen grillning för min del. Orkade inte vara där så länge, känner mig helt slutkörd. Tyvärr så kom jag dit vid fyra o resten typ vid sju, och då började själva grillningen. Vid halv åtta körde jag hemåt. Så väldans skönt att vara hemma o bara få vara, o känna sig hemma.

Imorgon jobbar jag natten mellan 17-09. Det är det bästa passet egentligen; många timmar och relativt lätt jobb. I alla fall så länge inte larmet går.
Så innan jag börjar imorgon så ska jag lämna in lite papper på Gullberna och lämna tillbaka bilklädseln som inte passade i vår bil. Förhoppningsvis så hinner jag även skriva lite mer på mitt personliga brev till USA, och ha lite kul på wow. Det senare är för tillfället faktiskt konstigt nog viktigast, att göra något som jag faktiskt inte måste göra.

Inga kommentarer: