fredag 12 december 2008

Update

Jag lever! Jag lovar. Jag har bara av någon mystisk anledning haft väldigt mycket att göra den senaste tiden. I onsdags så var jag på mitt första provpass på Cherry, o det var skitkul. Man hade inte riktigt det flytet som Joanna (tjejen som "övervakade" mig) hade, men jag tyckte ändå att det gick ganska bra.
På söndag är det personalfest också. Har inte bestämt om jag ska gå än, men jag bör väl göra det. Jag klagar hela tiden på att mina kompisar glider iväg o detta är ju det perfekta tillfället att skaffa några till. Det är alltid kul att hitta nya människor o det är mindre kul att stå där utan helt plötsligt. Det tråkiga är bara att man inte får ta med sig någon, tex Nicke. Men visst, han behöver väl inte alltid vara med :P

Igår kom Jussan hit o vi åkte ner till simhallen o simmade en stund. Det var riktigt nice. Man kunde träna samtidigt som man umgicks liksom, pratade o sådär. Det gillar vi ^^,

Ikväll är det dags att gå på nyårsrevyn. Halv fem ska vi vara där på fördrink (väldigt lyxigt) o runt fem börjar showen. Läste en artikel om den igår i BLT o det verkar som att den ska vara riktigt rolig. Looking forward to it.

Ang. min julklappsjakt så går det fortfarande inte sådär jättebra. Nicke önskar sig massa dyra saker (surprise), o jag har fortfarande ingen aning vad min syster önskar sig. Jag har kommit på en liten bra idé till min bror som kanske kan gå vägen, måste bara precisera den lite :P

xoxo

Inga kommentarer: