onsdag 17 december 2008

Sjukling

Åh, det här suger. Igår var jag o köpte en present till min storebror. Lite dyrare än väntat och definitivt den dyraste presenten i år. Men det kan det väl vara värt? Bara jul en gång om året ju, o nu vet jag att han får en riktig grej.

Var även o kollade på en sak till min syster igår, även den lite dyr tyckte jag. Men brossan sa att han kanske skulle vara med på den. Så vi får väl se, annars får jag stressköpa något sen o det blir inte roligt :S



Usch, jag känner mig verkligen lost. Helt plötsligt hände något o nu sitter jag här alldeles insnöad o utelämnad känns det som. O dessutom sjuk.. :(

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad hände som fick dig att känna dig så ?:O

Anonym sa...

Dito på Alice kommentar?

Kåtisroinen sa...

Jag vet inte faktiskt :S det är det som gör mig förvirrad :S