onsdag 29 oktober 2008

Saknaden

Idag har jag haft besök av Alicen :D det var fett nice. Bara det kunde hända lite oftare. Behöver någon att flumma av mig med, annars blir jag bara bitter :P

Satt o kollade lite på bilddagboken idag. Själv har jag massor med bilder i min kamera som jag måste lägga ut snart. Vilket fall så hittade jag massor med bilder som mina kännngar hade lagt ut. Väldigt många av dom var bilder på deras kompisar o undertill så stod det något i stil med : Idag har jag varit med *** ... Det får mig att sakna de dagar då jag var sån. Då jag var med mina kompisar varje dag, o kom sällan hem innan åtta på kvällen bara för att vi hade så roligt. Gud vad jag saknar det. Men något säger mig att det kommer bli så igen. Eller ja, i något mindre utsträckning kanske, en ändå. Jag tror att när jag börjar jobba eller plugga så kanske jag får lite nya vänner. Inte för att jag känner att jag behöver nya, men eftersom man har en gemensam "underhållning" så att säga, så får man liksom samma känsla tror jag.. Jag har absolut ingen aning om ni förstår vad jag menar. Men det blir nog bra :)

Imorgon ska jag o min älskling åka till Ikea o handla en byrå o lite sånt. Det ska bli superkul!
Nu måste jag gå. Jag ska göra lite mackor o pannkakor som vi ska ta med oss att äta.

Hej då på er! Hoppas ni förstår att jag saknar alla er..!

xoxo

Inga kommentarer: