måndag 6 oktober 2008

Fullt ös

Jag är så trött. Ska gå o lägga mig strax..

Det har hänt så mycket under helgen o jag har verkligen noll energi att berätta om det. Men jag tänker ta det i snabba drag: Under fredagen åkte Nicke o jag in till Karlskrona för o träffa Alice o Linn o hennes tre Karlshamnsbor. Det visade sig vara fler som de raggat upp under resans gång. Allihop tog o åt på Red Light o när vi var mätta o belåtna så körde vi till Björns fest. Det var riktigt nice där o jag hade kul. Förbättrade även vissa relationer under kvällens lopp. Det kändes bra! Det negativa med det var bara att jag stank rök när jag kom hem o jag har inte kunnat använda min halsduk eller mina fina vantar pga det. Jackan klarade sig med det var troligen för att jag inte använde den så mycket o att det inte regnade.

På lördagen så skulle man själv ha fest. Eller ja, det kan knappast kallas fest, vi skulle ha kräftskiva men uppenbarligen så var det bara jag o Nicke som var intresserade av det. Men Simon o Alice o Harvu kom iaf o vi kom igång ordentligt när det spelades lite suparspel. Det var nice!

Kvällen spenderades efter elva tiden på PlayBar ända till typ två. Det var riktigt nice, vi satt som klistrade vid strippstången (A) Det var kul.. ^^,

Men till det viktigaste av allt: Idag har Niklas o jag verkligen tagit det stora steget; vi skrev våra namn på ett papper! haha lol så obetydligt det låter :P Men faktum är att det gäller vårt liv tillsammans. Från o med på onsdag så bor vi tillsammans! Vi har farit runt hela dagen idag o kollat på möbler på Emmaboda miljöstation, på Kupan i stan, på Rödeby Loppis o i Nickes farföräldrars magasin. Dessvärre hittade vi inte så mkt. :( Vi hade hittat den perfekta soffan, VÅR soffa i Karlshamn på Blocket. Men så klart så hade någon annan plockat upp den bara fem min innan :'( :'(

Men sånt är livet. Vi hittade en kökslampa, sånadär spisplattor-skydd i mässing o lite annat plotter, typ en karaff. Men det var också allt. Men det är lugnt, jag kommer övervaka dessa affärer noga efter nya fynd. Framför allt en soffa o köksmöbler..

Wii :D

xoxo

Inga kommentarer: