lördag 25 oktober 2008

Kina o annat

Nu ska vi snart åka o äta på Kinarestaurang! Som jag har längtat! :D Det är ju jättegott. Vi ska fira sjumånader idag. O ja, jag vet att det är lite udda att fira just sju, men vi missade liksom halvåret :P Eller ja, vi kunde inte riktigt knöla in själva firandet på något bra sätt så vi tar det denna månaden istället. Egentligen är det inte förrän på måndag, men kul o äta ute på en måndag? Nej inte mycket.

Skulle gått på bio med, men insåg att det inte finns något som är intressant nog att kolla på. Jo, kanske Wall-E men den går bara på svenska o det är jag inte så sugen på.

Ååhh! Jag längtar efter en soffa! Ge mig... Byrån klarar jag mig utan ett tag till, kläderna går att ha i små söta högar på golvet, men soffan är jobbig... Vill kunna kolla på TV lite ordentligt liksom. Men den kommer väl den med antar jag.

Min syster har fått jobb nu också uppe i Stockholm! :) Verkligen kul. Hoppas bara att jag kan få något också snart.... Vill tjäna lite pengar o känna att jag bidrar något till vårt hem. Jag får visserligen lite från AMS men det hade ju varit kul om man fick mer så att man verkligen bidrar till något. Hade jag haft ett jobb så hade vi kunnat köpa den superfina soffan på Mio som vi så gärna ville ha. Men jag ska väl inte klaga, det kommer nog ... hoppas*hoppas*

xoxo

Inga kommentarer: