fredag 5 september 2008

Ronneby idag - Holmsjö ikväll - Ullared imorgon!

Igår kom man hem igen till Ronneby då. Eller nej, vi kom hem i onsdags kväll efter Nicke hade jobbat. Åkte in med hans far så jag var i Karlskrona klockan nio, vilket innebar att jag hade en timme på mig att roa mig innan Nicke kom. Då hittade jag Alex i Lyckeby. Vi satt i ett busskjul o hade skojj tills Nicke kom. Det var nice.

Hela gårdagen i princip ägnades åt att städa o göra iordning fint i trädgården. Det ser riktigt proffsigt ut nu :P Inte klart än, men så klart det kan bli just nu.
Vi avslutade dagen med att äta äppelpaj med vaniljkräm. Det var riktigt mumsigt! Sen skulle Nicke jobba igen, så då gick jag upp o skulle kolla på Dukes of Hazzard. Somnade dock med jämna mellanrum o vaknade till när pauserna började. Så jag stängde av TV:n.

Tidigt imorse kom han hem, alldeles utsliten o supertrött. Han dog i sängen direkt. Jag sov några timmar till, men nu är jag uppe. Jag hoppas att han ska vakna om sådär 2 timmar eller så. Sen åker vi båda två till Karlskrona, runt nio-tiden. Jag tar bussen till Holmsjö, o Nicke jobbar ytterligare ett skift. Sen bär det av till Ullared tidigt imorgon bitti! :D

xoxo

Inga kommentarer: