onsdag 24 september 2008

C'est trés chiant...

I och med detta inlägg så har jag korsat gränsen för hundra inlägg.
Detta är mitt 101:a inlägg ^^,

Idag har varit en rätt seg dag. Väldigt vackert väder, men inte tillräckligt med motivation för att gå ut mer än till brevlådan. Jag hade tanken på att gå en runda, men jag har ganska ont i benen sen gårdagens promenad. Så istället har jag varit riktigt tråkig och suttit hemma vid datorn/TV:n och känt mig riktigt kass. Jag satt o stickade en runda också, snart klar men min halsduk :)

Har hittat ytterligare några lägenheter som jag har anmält oss på, utan Nickes godkännande, men han får skylla sig själv som sover så länge.. En låg i alla fall på trossö, vid alamedan tror jag. Verkade helt OK. Sen fanns det en på Långö som verkade trevlig o två på Galgamarken. Alla billigare än på Pantarholmen. Får väl se vad min andra hälft säger om saken.

Känner mig jättetråkig.. Kan inte säga det tillräckligt många gånger; det är verkligen inte kul att vara arbetslös! Hatar det... It's depressing, eating me up from the inside.

I alla fall en positiv sak idag som gjorde mig glad, fast jag blev ju nere lika snabbt igen.. Fick min lönespec från min sista månad på Tidningsbärarna. Nästan 7000 kr. Inte så dåligt faktiskt. Speciellt inte med tanke på att det var några dagar mindre än månaden innan o då fick jag 6100 kr :)

Orka..
C'est trés chiant... C'est trés meffel!

Inga kommentarer: