söndag 28 september 2008

Fullt upp

För en gångs skull så har det faktiskt hänt en massa i mitt liv de senaste dagarna :P
Jag har bland annat äntligen fått mitt wow laddat! Yeah! O Burning Crusade har jag skaffat också. Wii :D:D

Vi börjar i torsdags...

Alice var hemma hos mig, vi pratade mest o smed planer inför morgondagen, alltså fredagen. Jag var väldigt rastlös o sa att jag tänkte hitta någon att umgås med då Nicke skulle lana den kvällen. Så Alice föreslog Johan i o med att hon själv skulle vara i Växjö på skolan. Det lät som en bra idé tyckte jag så jag körde på det.

Efter en del diskussioner kom vi fram till att vi kunde ta bilen upp till Växjö, komma hem lite tidigare, käka pizza på Red Light med Johan o sen följa med han ut på krogen en runda. Och så skulle vi plocka upp Harvu någonstans mitt i röran också. Så så bestämde vi oss att vi skulle göra.

Planen var tydligen inte helt perfekt, men fredagen var ändå väldigt kul. Vi fick alla punkter avklarade, vissa mer o andra mindre modifierade. Johan var t.ex. inte med på Red Light o vi kom inte in till stan mycket tidigare för att vi tog bilen. Men det gjorde inte mycket, det var en kul dag o kväll.

På lördagen vaknade jag hos Johan pigg o glad o hämtades av Nicke en stund senare. Han var inte alls trött, vilket jag trodde han skulle vara med tanke på allt lanande. Vi insåg att vi hade en timme över så vi åkte till Bowlinghallen o bowlade. Jag sög kaka kan jag säga, men Nicke var duktig. Men det var ju inte så lätt att hålla uppe koncentrationen när man blev avbruten hela tiden för att banan inte fungerade som den skulle. O inte fick vi en ny heller. Fy.

Efter en dusch hos pappa åkte vi till Verkö för att kolla på lägenheten som vi var intresserade av. Det var en väldigt fin lägenhet! Jag hade inte blivit ledsen om jag fick bo där. Men vi kom fram till att vi skulle titta på en annan innan vi svarade på den. Den andra ligger på Konstapelsgatan (typ vid Biljardcaféet) o när vi körde runt huset verkade det vara ganska fint. Så vi ska ringa på måndag o förhoppningsvis får vi visning senast tisdag vilket är sista dagen att svara på lägenheten på Verkö. Vi är nr 5 på Verkö, o nr 2 på konstapelsgatan så det är större chans att få den på konstapelsgatan tror jag. Fast å andra sidan så kanske det är mer intresse för den o då kanske första svarar ja..

Nej, inte tänka mer på det. Det löser sig hörde jag någon säga ^^,

Inga kommentarer: