måndag 29 juni 2009

29/6 -09

Så vart födelsedagen slut. Och jag är såklart nöjd :) Blev lite ledsen när några backade i sista minuten och resten kom två och en halv timme efter utsatt tid (en timme hade vi räknat med).
Så nu är jag ledig fram till halv ett på torsdag. Tänkte jag skulle försöka vara lite nyttig o så nu. Gå lite fler promenader och kanske till och med göra lite situps. Man får passa på när man är ledig.

Märkte en intressant grej nu när jag kollade runt lite på aftonbladet.se. Som alla garanterat vet vid det här laget så har ju allas idol Michael Jackson avlidit. Det som jag finner så underhållande är att det verkar som att folk har liksom insett (om än bara för stunden) att livet är kort och att det borde hyllas. Självklart så finns det ett antal hyllningsvideor till stjärnan på aftonbladets TV. Men det finns också hyllningsvideor till andra stjärnor, som ännu lever. "vi älskar dig, ***", "Så minns vi ***" osv osv... Ganska kul grej faktiskt, kan jag tycka.

Inga kommentarer: