torsdag 11 juni 2009

11/6 -09

Sitter här och funderar på vad som är bäst: Vara uppe sent och fixa lite, damma o så, eller gå och lägga mig nu och stiga upp tidigt imorgon för att göra de grejerna?

I en normal situation hade jag nog utan större tvekan valt att sova nu, men så försöker jag tänka ett steg längre. Jag måste antagligen jobba imorgon så då måste jag orka vara uppe och om jag lägger mig nu o stiger upp tidigt så kommer det att bli jobbigare.
MEN så vet jag ju att man mår så mycket bättre av att lägga sig tidigt och gå upp tidigt. Man känner sig på något vis fräschare.

Ja, det tål att tänkas på...


Bjuder på en liten bild från Lisas 20års fest.

1 kommentar:

Viola sa...

Jag tillhör inte ungdomsmottagningen längre utan måste vända mig till mödravården för sådana ärenden numera. Även om kopparspiral inte utsöndrar hormoner så ger de väldigt kraftiga blödningar som biverkning har jag hört. Nä ush jag är så trött på hela p-medelsskiten alltså.
Kondom är väl det enda som inte påverkar en så mycket, men det känns ju inte så jätte tillförlitligt liksom:/