lördag 27 juni 2009

27/6 -09 (20 år idag!)

Min lugna lilla kväll där förra veckan blev inte riktigt som planerat. En bil dök upp på blocket och efter ett samtal till Niklas far bestämde vi oss för att köra och titta på den. Och självklart åkte vi inte hem utan den. Det var en SAAB 9000 vid namn Frank, alltså Frank Saab fullt namn. Mycket söt. Imorgon ska den besiktigas efter lite lagningar och vi hoppas att den går igenom. Hoppas hoppas**

Mycket mer har ju hänt sen sist jag skrev. Vi åkte på semester till Holmsjö i svärmormors hus där vi var hus/hundvakt till och med torsdag. Sen var vi tvungna att åka hem eftersom jag skulle jobba på Nivå den kvällen.

Sen har jag ju börjat jobba på mitt sommarjobb också, på handikappsförvaltningen. Det är riktigt lagom för mig. Jag trivs.

Idag fyller jag ju också 20 år, vilket är riktigt nice. Så det har varit kalas innan på dagen med bådas familjer och just i detta nu så sitter vi och väntar på att gästerna för kvällens fest ska anlända. Tror det kommer bli kul, även om lite planer blev ändrade :/ Och jag har fått The Sims 3 i födelsedagspresent :D Jag vet att det är lite löjligt spel, men det är ganska kul att sitta o lola lite med. Och dessutom så kan man ju inte "klara ut" spelet utan bara tröttna på det, vilket innebär att om man är som jag är så kan man spela detta spelet hur länge som helst. (inte i sträck utan liksom i flera år om ni förstår :S )

Nej, nu ska jag måla naglarna för ovanlighetens skull! Ha det gött allihopa!