tisdag 16 juni 2009

16/6 -09

Idag har jag varit på jobbet. Eller ja, inte jobbet-jobbet, men en slags informationsdag som jag dessutom får lön för. Så jag har suttit mellan åtta och halv fyra o lyssnat på massa olika personer som har sagt i princip samma saker som jag redan hört. Lite nya grejer var det väl, men inte så att man hade behövt en hel dag. Men alla kanske inte var så väl informerade innan de kom på detta mötet.

Men vi fick god mat o fika o så lite papper som vi ju faktiskt var tvungna att ha. Och dessutom betalt, det måste man ju gilla ;)

Men nu är jag i alla fall hemma, o har lovat mig själv att bara ta det lugnt. Har lite mörk choklad som jag ska mumsa lite på under kvällen o sen blir det ju Ugly Betty och Desperate Housewives. Niklas är inte hemma ikväll, han skulle bada o titta på Matrix-filmerna med Mattis o Simon. Hade så klart gärna varit med, men han måste ju få vara lite grabbig också, o det kan vara svårt om alltid jag är där :P

Det ska vara ganska skönt att vara hemma själv en kväll.

Inga kommentarer: