tisdag 26 februari 2008

This is kinda fun '',

Äntligen matten provet över. Gud, vad skönt det känns. Inte för att jag tror att det gick sådär jättebra, men det verkade det inte ha gjort för någon. Det var verkligen skitsvårt. Men vi pratade med en av lärarna o han sa att det var väldigt många som tyckte likadant o att de förmodligen skulle vara snälla i bedömningen. Värst tyckte jag formuleringarna var. Det var alldeles för svårt att förstå vad de menade. Jag tyckte att det var jobbigt att fatta vad dom menade i boken, o nu när man väl förstår det så byter dom! Usch. Me no like.

Annars har det varit en bra dag. Jag övertalade Blondie att skolka från tyskan (bra eller dåligt bestäm själv), för att istället ha lie kvalitétstid med oss ^^, Mer detaljerat om vad som egentligen hände på Red Light kan ni läsa i hennes blogg till höger. Jag lyckades också glömma bort att jag själv hade lektion, vilket i och för sig inte var så bra, men det kunde resulterat i att jag varit tvungen att ha två prov på en dag, inte alls bra. Jag ska göra omprovet på torsdag eller något. :P
Mellan Red Light och Törnströmska lyckades vi få skjuts av våra två åsnor Qunus Bra o Rosa. '', Mycket trevligt. Blondie fick en extra runda in på Tony's när Qunus behövde lite mer energi i form av två stycken energidrycker. Väl inne på törn dog våra åsnor o vi däckade allihop på en bänk. Liten böghög faktiskt. Mycket mysigt. Ända fram tills dess att matteprovet började. Då skildes vi allihop utom jag o Blondie :( Men men, det är dock en dag i skolan imorgon osså.

Har inte hittat på mycket sen jag kom hem faktiskt. Har varit riktigt duktig o gjort några situps, en planka o ett par armhävningar. Det känns bra. Hade tänkt att springa en runda också, men jag insåg att det var alldeles för kallt för det. Tar det imorgon eller något. Då är inte mamma hemma heller, slipper jag hennes konstiga blickar. Tihi

Jag ska snart sätta på en film, funderar på Bilar, den är riktigt nice. Har dock inte bestämt mig än. Finns ju alltid alternativet att ta o kolla på Heffaklumpen eller något, den är kort o bra. '',
Det är tyvärr snart nanedags. Jag är väl egentligen inte särskilt trött. Så himla partysugen är jag. Vi hade det såå nice i helgen så jag vill bara göra om det. Kanske liite mer folk så att man har lite att välja på :P Men vår flock var lagom. Kanske någon till, men inget tvång. Det får vi göra om snart igen. Tills dess får jag dansa loss hemma istället. ^^,

Inga kommentarer: